Kľúčové slová vás nezachránia
Pár rokov naše webové stránky fungovali len tak na polovicu. Tým chcem povedať, že sme na nich sem tam niečo pridali, sem tam sme niečo zdieľali na sociálnych sieťach, no to bolo všetko. V istom momente sme si povedali, že by stálo za to zainvestovať nejaké drobné a taktiež energiu do ich rozvíjania. Internet zažíva vrchol svojej popularity a ak sa nestane niečo zásadné, tak by jeho popularita mala i naďalej len narastať. Začali sme novým dizajnom a samozrejme zaujímavým obsahom. Druhým korkom bola SEO optimalizácia. Na túto úlohu sme si našli SEO agentúru. Nájsť tú správnu však nebolo úplne najjednoduchšie.
Neplaťte za kľúčové slová
Na začiatku SEO optimalizácie nám agentúra, ktorú sme si vybrali, navrhla analýzu kľúčových slov. Keďže sme v tejto oblasti neboli úplne doma, nechali sme si poradiť a len za tento zdrap papiera zaplatili niekoľko stoviek. To by bolo OK? No čo už OK nebolo, bolo to, že táto agentúra celú optimalizáciu postavila len na tom, že nám dodávali desiatky článkov mesačne, v ktorých boli tieto kľúčové slová natrepané až do nemoty. Aj keď som sa tomu nerozumela, nejako sa mi to nepozdávalo, pretože po pol roku sa nedialo skoro nič. Áno, uznávam, že denne na naše stránky zavítalo asi o päť ľudí viac, no to zas nie je žiadna výhra. Čo tým chcem povedať? No to, že používať nejaké správne kľúčové slová v textoch, to dokážete aj vy sami. Za to naozaj nemusíte platiť žiadnej agentúre.
Čo robí dobrá SEO agentúra
Dobrá SEO agentúra pracuje na linkbuildingu, poskytuje aj technickú optimalizáciu webu, dokáže pracovať aj v oblasti PR článkov a online marketingu, ktorý nesúvisí len s písaním textov. Dokáže vám nastaviť aj PPC reklamu a okrem toho robí aj mnoho iných vecí. agentúra, ktorá svoje služby stavia na používaní kľúčových slov, nie je agentúra. Takže takej ani neplaťte.