>

SEO + copywriting alebo táto kombinácia značí úspech

SEO + copywriting alebo táto kombinácia značí úspech

Základom prezentovania a dobrej viditeľnosti vašej podnikateľskej činnosti na internete, je tvorba efektívneho a stále aktuálneho obsahu. A práve k tomu slúži copywriting, ktorý je zároveň jednou z dôležitých súčastí SEO (optimalizácie pre vyhľadávače). Ten má z hľadiska funkčnosti pochopiteľne takisto svoje prísne pravidlá a aj v tomto smere dokáže byť prospešné obrátiť sa s tkzv copywritingom na profesionála. Každopádne niekoľko rád a informácií o efektívnom písaní, ktorého obsah neocenia len vyhľadávače, ale aj potenciálni záujemcovia vašich služieb, si prezradíme aj v tomto článku.

notebook, ruky

Obsah vytvorených článkov by mal byť blízky vášmu odvetviu a mal by vychádzať primárne z vhodných kľúčových slov, na základe ktorých vás nájde čo možno najviac potenciálnych záujemcov konkrétnych služieb či produktov. Tieto kľúčové slová však musia mať logický kontext s obsahom, resp. musia byť do neho umiestnené logicky. Pretože textový obsah, kde by boli len bezhlavou naukladané kľúčové slová, by nebol atraktívny pre nikoho, a tohto faktu si je v súčasnosti vedomý aj internetový vyhľadávač (napr. Google), ktorý už vie zhodnotiť, do akej miery je dotyčný článok logický, vecný a atraktívny pre užívateľov.

na posteli s notebookom

Pre koho by ste teda mali takéto články tvoriť a publikovať?

V stručnosti pre užívateľov, ako aj pre internetové vyhľadávače. Konkrétnejšie z hľadiska užívateľov pre cielenú skupinu, ktorá má potenciál stať sa vašimi zákazníkmi. Teda áno, napísaný text by mal ulahodiť faktoru, akým sú ľudské emócie. Na druhej strane sa to ale nezaobíde bez toho, aby sme nemysleli tiež na isté princípy SEO a teda musíme zohľadniť aj určitý „robotický“ postup. Pretože obsah, čo môže byť napísaný pekne a pôsobiť priam ako román, no nezahŕňal by napríklad potrebné kľúčové slová, taký by bol možno zaujímavý, ale v skutočnosti neefektívny pre vaše zviditeľnenie vo vyhľadávači.

Published by